چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
نماز

حوزه/ معاون پژوهش و تولید مرکز تخصصی نماز با اشاره به اینکه کارگروه فیلم‌نامه نویسی نماز را تشکیل شود، یادآور شد: در این کارگروه با برنامه‌ریزی مناسب باید به دنبال استفاده از ظرفیت دیگران باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام خجسته در نشست فیلم‌نامه نویسی دینی که در سالن همایش‌های شهید آوینی دانشکده دین و رسانه برگزار شد، اظهار کرد: هنر نوشتن به معنای انتقال داشته‌های ذهنبی بر کاغذ است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام بسیار زیبا و ارزشمند است، مطرح کرد: این کلمات تاحدی می‌توانند گران‌بها و متعالی باشند که کتابی با عنوان نهج البلاغه تولید شود.

معاون پژوهش و تولید مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه برای ارزش‌گذاری اثر باید ذهن زلال و زیبا باشد، عنوان کرد: در این راستا باید ذهن تربیت شود تا به تعالی برسد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰۰ آیه قرآن کریم درخصوص نماز است، خاطرنشان کرد: این موضوع ارزش نماز را به اثبات می‌رساند.

حجت الاسلام خجسته با بیان اینکه در فضای فیلم‌نامه نویسی باید برکت را به آثار خود بیاوریم، تصریح کرد: این برکت می‌تواند موضوع نماز باشد که در فیلم‌نامه‌ها به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا می‌توانیم کارگروه فیلم‌نامه نویسی نماز را تشکیل دهیم، یادآور شد: در این کارگروه با برنامه‌ریزی مناسب باید به دنبال استفاده از ظرفیت دیگران باشیم.

معاون پژوهش و تولید مرکز تخصصی نماز اضافه کرد: هنرمند و نویسنده می‌تواند در داخل اثر خود به سؤالات ذهنی مخاطب درخصوص نماز پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه امروز مسجد را تنها محلی برای نماز می‌شناسیم، ابراز کرد: یک فیلم‌نامه قوی می‌تواند در ذهن مخاطب مسجد را به عنوان محلی برای امور اجتماعی معرفی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha