چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر/ دیدار مسئولین ناحیه مقاومت بسیج چهاربرج با امام جمعه این شهر

حوزه/ امام جمعه شهرستان چهاربرج گفت: دشمن شناسی از شاخصه های اصلی بسیج است چرا که با شناخت دقیق دشمن می توان توطئه ها را خنثی و بی اثر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام اصغر جلالی امروز در دیدار با جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان چهاربرج که به مناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بسیج باید خود را با روحیه انقلابی و جهادی مجهز کند و نقش بسیج در خنثی کردن نقشه های دشمنان به دلیل هوشمندی و در صحنه بودن اثر گذار بوده و دشمن نیز متوجه این ظرفیت شده است.

امام جمعه چهاربرج، شناخت دشمن و دلیل دشمنی آن را مهم دانست و گفت: باید بدانیم دشمن ما چه کسی است و وظیفه ما نسبت به دشمن چیست.

وی در رابطه با نفوذ دشمن تصریح کرد: دشمن هیچ موقع با لباس خود به میدان نمی‌ آید چون می‌ داند که حتما مقابلش خواهیم ایستاد و نابودش می‌ کنیم، به همین خاطر از لباس خودی استفاده می‌ کند.

حجت الاسلام جلالی افزود: دشمن می تواند در قالب ها و در لباسهای متفاوت در لایه های مختلف نظام نفوذ کند و باید به هوش باشیم و دشمن شناسی از شاخصه های اصلی بسیج است چرا که با شناخت دقیق دشمن می توان توطئه ها را خنثی و بی اثر کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha