سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سرلک

حوزه/ امام جمعه الیگودرز بر اقامه نماز جماعت اول وقت و دعوت دانش آموزان به اقامه این فریضه در مدارس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز امروز در جلسه شورای اقامه نماز مدارس آموزش و پرورش شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به اینکه مدرسه خانه دوم است و دانش آموزان بخشی از آموزه های تربیتی را از مدارس فرا می گیرند، گفت: مبلغان، معلمان و مربیان پرورشی باید در تربیت نسلی مؤمن و انقلابی همت داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های دینی و تهذیبی باید در راس برنامه های اجرایی مدارس باشد، بیان داشت: کارکنان مدارس باید تلاش کنند تا اخلاق قرآنی و دینی را در بین دانش آموزان نهادینه کنند و دانش آموزان را به اقامه نماز اول وقت ترغیب نمایند.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه اقامه نماز جماعت باید در اولویت اجرای برنامه های مدارس باشد، اظهار کرد: اقامه نماز جماعت اول وقت می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر باشد.

حجت الاسلام سرلک بر همت مبلغان طرح امین، مربیان و معلمان و همه کارکنان مدارس در راستای تربیت دانش آموزانی در تراز اهداف انقلاب اسلامی تأکید و خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید در تربیت این نسل همت جهادی داشته باشیم .

در پایان اعضای شورای آموزش و پرورش الیگودرز راهکارهای لازم را برای ارتقای برنامه های دینی و قرآنی در مدارس ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha