دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1120778
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
بسیج

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت:بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه های پاک فرزندان امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یوسف خانی امام جمعه نورآباد به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا ۗ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ »

بسیج شجره طیبه ای است که با دستان با درایت و تیزبینی امام راحل و عظیم الشان غَرس و با خون پاک و مطهر شهیدان عزیز آبیاری گردید و با هدایتهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ( نفسی فداه)صیانت می شود تا امت دلاور میوه های رشد و تعالیش را چشیده و ذیل سایه پربار آن عزتمندانه به حیات طیبه خود ببالند.

بسیج میقات پا برهنگان ومعراج اندیشه های پاک فرزندان امت اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته‌اند.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانمایه هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر مبارک بسیجیان پرافتخار، آزاده و ایثارگر استان ولایت مدار تبریک گفته، امیدوارم این فرمایش امام عظیم الشأن که «بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، باید هسته ‏های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد» گستره آن جهانی شده و مزه شیرین و مبارک آن به ذائقه بشریت امروز برسد.

در پایان از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی و شهرستان عزیزمان را مسئلت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha