شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1120786
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس طی پیامی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اینک که نام پر افتخار بسیج تحتِ لوای رهبر حکیم انقلاب، در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن در همه عرصه ها جلوه می کند، هنگامه ‌ی تلاشِ توأم با بصیرتِ همه‌ی بسیجیان در معیّتِ حضرتِ حق سبحانه و تعالی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به مناسبت هفته بسیج آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

امسال به حول و قوه ی الهی، سالگرد تشکیل نیروی مخلص و مجاهد بسیج را در حالی گرامی می داریم که نهال مبارک شجره ی طیبه بر مدار خورشید تفکراتِ روح بلندِ خدا از اعماق روح و جان فرزندان خمینی رحمةالله تا نیروهای مقاومت، جریان مقاومت، جبهه‌ی مقاومت و به عدد روح های حق طلب و جان های آزاده‌ی عالم، تکثیر شده و گستره‌ی نفوذ تفکرش از ملت ایران به امت اسلام وسعت یافته است.

یقینا جریانی که مقاومتش را از آیه‌ی شریفه‌ی (فَلِذَٰلِکَ فَادْعُ ۖ وَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ) می گیرد و با روح توحیدی ( اللّهُ رَبُّنا وَ رَبُّکُمْ ) می آمیزد به فرموده رهبر عزیزمان، تمام نشدنی است؛ از لشکرِ تنها و یکه تاز و مخلصِ خدا، تا به عددِ تن های احرارِ عالم.

بسیج که به گفته‌ی امام عزیزمان تربیت یافتگانِ آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند و دفترِ تشکلِ آن را همه‌ی مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند، اکنون پرچمِ حق طلبی و مبارزه با ظلم را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آورده و فریادِ مرگ بر آمریکا را به وسعتِ پنج قاره فراگیر ساخته تا معمار نظم نوین جهانی برای ساحتِ انقلاب مهدوی و زمینه سازِ ظهورِ حضرتِ موعود (عج) باشد.

اینک که نام پر افتخار بسیج، تحتِ لوای رهبر حکیم انقلاب، در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن در همه عرصه ها جلوه می کند، هنگامه ‌ی تلاشِ توأم با بصیرتِ همه‌ی بسیجیان در معیّتِ حضرتِ حق سبحانه و تعالی است؛ إِن‌َّ اللّه‌َ مَع‌َ الَّذِین‌َ اتَّقَوا وَ الَّذِین‌َ هُم‌ مُحسِنُون‌َ.

خدای بزرگ را به نعمت وجود بسیج شاکرم و برای نورِ چشم های ملت ایران، توفیق هم افزایی در راستای گسترش فرهنگ بسیجی و پاسخ به شبهات نسل نوجوان و جوان، تقویت نیروی اندیشه ورز و رصدگر، کمک به افزایش آگاهی و دانایی آحاد مردم، تلاش در جهت عمران و آبادی استان و الگو سازی و الگو بخشی در حق طلبی به همه ملت ها از حضرتش مسئلت می‌نمایم.

محمدهادی ایمانیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha