دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: امروز روحیه بسیجی که دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است در جای جای جهان فراگیر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهر دیّر با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: امروز روحیه بسیجی که دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است در جای جای جهان فراگیر شده است.

وی افزود: تجلیل از پیشکسوتان صرفا تجلیل از شخص نیست بلکه تجلیل از ارزش هایی همچون شهادت طلبی، ایثارگری و صبر و استقامت است که شما واجد آن هستید.

امام جمعه دیّر با اشاره به جنگ غزه، بیان کرد: آنچه عجیب است اینکه امروز صبر و استقامت مردم غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی دنیا را به سمت مطالعه قرآن و شناخت اسلام کشانده است.

وی با تأکید براینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس با روحیه بسیجی کارهای بزرگی انجام دادند، گفت: امروز اگر بنای تجلیل از پیشکسوتان است، از جهاد و فداکاری و ایثارگری و روحیه بسیجی شما تجلیل می کنیم.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: همان طور که در جنگ تحمیلی آمریکا و کشورهای غربی به کمک صدام آمدند امروز در غزه نیز همین کشورها در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته و جنایت می کنند و پرده از چهره مدعیان حقوق زن و کودک برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: جنایت های صهیونیست ها در غزه باعث شده که امروز کسانی که وجدان های بیداری دارند، خیلی راحت از ما بپذیرند که این ها درباره حمایت از حقوق زنان و کودکان دروغ می گویند.

امام جمعه دیّر ابراز کرد: امروز بهترین فرصت در بحث جهاد تبیین و روشنگری برای شناساندن چهره واقعی مدعیان حقوق بشر به فرزندان خود و دانش آموزان و دانشجویان است.

وی با تأکید براینکه امروز همه ادعاهای رژیم صهیونیستی رنگ باخته است، یادآور شد:مردم غزه با حفظ روحیه بسیجی و شهادت طلبی در مقابل تمام قدرت های غربی و ناتو ایستاده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha