شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خواهران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه امروز خواهران مبلغه پرچمداران و حافظان صیانت از آموزه‌های بنیان و نهاد خانواده در جامعه هستند، گفت: خواهران مبلغه باید مباحثی از جمله ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی و فرزند آوری را در برنامه تبلیغی خود بگنجانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان عصر امروز در نشست با خواهران مبلغه این استان که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در ذیل نشست معجزه مادری برگزار شد، با اشاره به اینکه خواهران طلبه و مبلغه باید با تمام توان و همت جهادی در راستای تبلیغ معارف دینی در جامعه کوشا باشند، اظهار داشت: خواهران مبلغه باید از هر فرصتی برای تبلیغ، تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه بهره گیرند.

وی با بیان اینکه امروز خواهران مبلغه پرچمداران و حافظان صیانت از آموزه‌های بنیان و نهاد خانواده در جامعه هستند، گفت: خواهران مبلغه باید مباحثی از جمله ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی و فرزند آوری را در برنامه تبلیغی خود بگنجانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، پیرامون رسالت خواهران مبلغه نیز یادآور شد: خواهران مبلغه باید قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند و با اخلاص، سعه صدر و تسلط بر مسائل روز پاسخگوی سوالات و شبهات افراد جامعه باشند.

حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه مدیر بنیاد هدایت استان لرستان نیز در این نشست با بیان اینکه خواهران مبلغه باید با همدلی و همفکری نیاز سنجی تبلیغی را در مناطق مختلف داشته باشند، خاطرنشان کرد: خواهران مبلغه باید بر حسب نیاز مناطق به تبلیغ بپردازند و تبلیغ آن‌ها در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha