شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه / جلسه هم اندیشی و تبیین همکاری مبلغات و مبلغین امین با موضوع تربیت از نگاه قرآن برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین امروز در جلسه هم اندیشی و تبیین همکاری مبلغات و مبلغین امین که با حضور مدیران مدارس در محل نماز خانه آموزش وپرورش ناحیه یک قزوین برگزار شد، با تبریک گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج تضمین کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است و هر جا که نیاز باشد بسیج و بسیجی برای خدمتگزاری آماده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج تضمین کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است و به راستی این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف جامعه باعث عزت، سربلندی و مباهات است و هرکجا که نیاز است بسیج و بسیجی برای خدمتگزاری آماده است.

معاون تبلیغ وامور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ضرورت همکاری و ارتقای همکاری میان حوزه و آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست، اما آنجایی که پیوند میان حوزه و آموزش و پرورش شکل می‌گیرد، جایی است که هم آموزش بدهیم و هم تزکیه داشته باشیم و باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم.

وی ادامه داد: تربیت دینی و اجتماعی زیربنای رشد و تعالی جامعه است که امروز باید از سوی مدیران و معلمین مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون تبلیغ وامور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: حضور با نشاط و فعال مبلغان طرح امین در مدارس استان قزوین برکتی است که مورد استقبال مسئولین و خانواده‌ها قرار گرفته است.

حجت الاسلام فغانی عنوان کرد: شما مبلغین امین که در مدارس حضور دارید، باید تلاش نمائید که با مطالعه، آموزش و فراگرفتن مهارت ارتباط گیری با دانش آموزان را به خوبی فراهم نمائید.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب از طریق رسانه ها همه چیز را وارونه تبلیغ می کنند، لذا انتظار می‌رود همه مربیان و مبلغین به امر مهم تبیین اهتمام داشته باشند. جهاد تبیین نباید در حد شعار باقی بماند، بلکه در هر جمعی که هستیم به روشنگری پرداخته و بیانیه گام دوم انقلاب را به دقت مطالعه و برای مردم دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم، چرا که در مقایسه با قبل از انقلاب در همه عرصه ها پیشرفت داشته ایم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: دشمن در جنگ‌شناختی علیه انقلاب اسلامی و با تحریف تاریخ و گذشته انقلاب و تهاجم چندبعدی در وضعیت کنونی، به دنبال ناامید کردن مردم از آینده انقلاب است، ما باید تمام تلاشمان این باشد که جامعه به ویژه نسل جوان را به آینده امیدوار کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha