دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: اگر مسئولان می خواهند با مال اندوزی حلال رفاه داشته باشند باید مسئولیت را تحویل دهند؛ مگر ممکن است مسئولی در منطقه مرفه نشین شهر زندگی کند و برای مردم پایین شهر بخواهد تصمیم بگیرد.

به گزارش به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، از شیراز، هادی رضایی در نشست جمعی از اصحاب رسانه شیراز که در سازمان بسیج رسانه استان فارس برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: کار بسیجی باید برای رضای خداوند باشد.

وی در ادامه با تصریح اینکه بسیج دارای معیار است، اضافه کرد: حضرت امام(ره) با نهضت خود بسیج را راه اندازی کرد، بسیج به معنای حضور توده ها در میدان است، از این رو بسیج برای رسیدن به یک هدف به میدان می آید.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس سخنان امام(ره) در خصوص بانکداری اسلامی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) فرمودند اگر بانک یک ریال تحت هر عنوانی بگیرد ربا است، امروز بانک ها تحت هر عنوانی سود می گیرند.

رضایی همچنین با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید به مردم خدمت کنند، متذکر شد: اگر مسئولان می خواهند با مال اندوزی حلال رفاه داشته باشند باید مسئولیت را تحویل دهند؛ مگر ممکن است مسئولی در منطقه مرفه نشین شهر زندگی کند و برای برای مردم پایین شهر بخواهد تصمیم بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha