یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب

حوزه/ حجت الاسلام یعقوبی گفت: اعتکاف علمی، موجب تقویت نشاط علمی و کسب نتیجه مطلوبی در عرصه موفقیت آموزشی طلاب می‌شود.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه در خصوص اهمیت اعتکاف علمی در میان طلاب مدارس علمیه، اظهار داشت: اعتکاف علمی، فرصتی برای مرور، تثبیت و تعمیق آموزه‌ها است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب به تشریح اهداف برگزاری اعتکاف علمی در این مدرسه علمیه پرداخت و گفت: برگزاری این دوره به جهت ایجاد و تقویت نشاط علمی و عملکرد بهتر و همچنین افزودن پشتکار و تلاش طلاب برای کسب نتایج بهتر در تثبیت دروس خوانده شده است.

وی افزود: در این جمع علمی، اساتید و کادر مدرسه علمیه به‌منظور رفع اشکالات درسی و تمهیدات مهارتی در جمع طلاب حاضر و به روند مباحثات علمی طلاب نظارت دارند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه از جمله عوامل تاثیر گذار در فرآیند آموزشی، نشاط علمی است، اظهار کرد: با نگاه فرایندی، نظم و برنامه‌ریزی از یک سو و روش‌مندی از سوی دیگر، می‌توان عملکرد بهتر و نتیجه مطلوبی را در موفقیت آموزشی طلاب شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این برنامه با حضور چشمگیر طلاب، در حال برگزاری می‌باشد و قرار است این اعتکاف علمی به‌صورت ماهانه، در این مدرسه علمیه استمرار داشته باشد.

اعتکاف علمی موجب تقویت نشاط علمی در طلاب می‌شود

اعتکاف علمی موجب تقویت نشاط علمی در طلاب می‌شود

اعتکاف علمی موجب تقویت نشاط علمی در طلاب می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha