چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به برگزاری یادواره ملی شهدای رسانه، تجلیل از این شهدا را امر مهمی دانست و گفت: شهدای رسانه افرادی بودند که در میانه جنگ سخت، عهده‌دار جنگ نرم بودند و پیام رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس را به همگان می‌رساندند و مایه دلگرمی رزمندگان و ترس و ناامیدی دشمنان می‌شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای یادواره ملی شهدای رسانه که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به این روایت پیامبر (ص) دررابطه‌با حضرت زهرا (س) که فرمودند دخترم فاطمه (س) سرور زنان عالم از آغاز تا انجام است، اظهار کرد: ایشان علاوه بر انجام امور خانه و خانه‌داری در جامعه هم حضور مؤثری داشتند؛ ولی عده‌ای قدرنشناس حریم خانه ایشان را شکستند و ایشان را به شهادت رساند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ملی شهدای رسانه، تجلیل از این شهدا را امر مهمی دانست و گفت: شهدای رسانه افرادی بودند که در میانه جنگ سخت، عهده‌دار جنگ نرم بودند و پیام رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس را به همگان می‌رساندند و مایه دلگرمی رزمندگان و ترس و ناامیدی دشمنان می‌شدند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه خبرنگاران هم خودشان انگیزه دارند و هم انگیزه آفرینی می‌کنند، گفت: بسیاری از تصمیمات مسئولان بر اساس گزارش‌های درستی است که خبرنگاران از وقایع مخابره می‌کنند که این نشان‌دهنده نقش مهم آنها در جامعه است.

وی شهادت خبرنگاران را ارزش مضاعفی برای این قشر دانست که باید موردتوجه قرار گیرد و افزود: در جنگ غزه هم تا کنون ۶۰ خبرنگار که رسالت اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار درست از غزه را به عهده داشتند به شهادت رسیده‌اند و به‌واسطه این افراد مظلومیت غزه به تمام عالم مخابره شده است.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به برگزاری یادواره ملی شهدای رسانه در قم گفت: قم ویژگی‌های خاص دارد که باید توسط اصحاب رسانه معرفی شود و مسئولان نیز توجه داشته باشند که اگر تلاشی انجام می‌دهند متناسب با اقتضائات این شهر مقدس باشد و زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم نکند.

گفتنی است در این دیدار مهدی کلانتر زاده مدیر روابط‌عمومی شهرداری قم با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ۳۲۶ نفر از اصحاب رسانه به شهادت رسیده‌اند، گفت: یادواره ملی شهدای رسانه در روز ۲۷ دی‌ماه با حضور خانواده ۵۰ شهید شاخص از اصحاب رسانه در قم برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha