یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بنیاد

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهکاری موثر برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز در اجلاسیه نسل سرافراز گرامیداشت ۱۱۰۰ شهید معلم و دانش آموز لرستان که در دبیرستان نمونه دولتی امام صادق(ع) برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: شهادت بانوی بزرگ دو عالم حضرت زهرا(س) فرصتی مغتنم برای تبلیغ، تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه سیره و عمل شهدا چراغ راه زندگانی و سعادت بشر است، گفت: باید راه و سیره شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای قشر جوان بازگو شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با بیان اینکه اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهکاری موثر برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت برای ترویج روحیه انقلابی‌گری در بین نسل جوان جامعه، ضروری است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه فضای حاکم در آموزش و پرورش فضایی انقلابی و ارزشی است، اظهار کرد: باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و از سبک زندگی اهل بیت(ع) و شهدا الگو بگیریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • m IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    کسیکه جان خود را در راه دفاع یا تحقق یک ایده فدا میکند، دلیل بر حقانیت ایده نیست بلکه باور و وابستگی عمیق موجب جانفدائی میشود. بسیاری افراد جان خود را در راه دفاع از ایده های غیرالهی تقدیم میکنند و هر کشته نیروی محرک دیگران میشود اما تعداد کشته شدگان یک راه دلیل بر حقانیت ان نیست ولو ظاهرا الهی باشد لذا باید مراقب بود جان ارزشمند را که میتواند بر بشریت اثرات مثبت داشته باشد، در راه اهداف قدرتگرائی و باطل دیگران قربانی نکنیم و شیفته نام شهید نباشیم.