دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: با حفظ روحیه شهادت طلبی و معنویت می‌توانیم برای همیشه جامعه مان را از همه خطرها مصون نگه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر امشب در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان دیّر، اظهار داشت: هدف از این مراسم بزرگداشت یاد و خاطره و تجلیل از مقام شهیدان است.

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان باید به‌دنبال تحلیل مسائل انقلاب و جنگ باشند، افزود: ما زمانی جایگاه شهادت را درک می‌کنیم که ارزش کار بزرگی که شهدا انجام دادند را به درستی درک کنیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اگر ما حقایق را به درستی تحلیل نکنیم ممکن است جای مظلوم و ظالم عوض شود، خاطرنشان کرد: اگر ندانیم در غزه چه اتفاقی افتاده و زمینه ساز و پشت قضایا چیست، ممکن است به جای محکوم کردن رژیم صهیونیستی، مقاومت را محکوم کنیم.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی ۷۵ سال فلسطینی‌ها را از سرزمین خود آواره و ۱۷ سال غزه را محاصره کرده است و ملت فلسطین نیز به این آگاهی رسیده که باید حقش را با مقاومت کردن بگیرد.

امام جمعه دیّر گفت: وضعیت ایران در سال ۵۹ مانند وضعیت فعلی غزه بود، استکبار جهانی بمب‌های شیمیایی و میکروبی و هواپیمای پیشرفته را در اختیار صدام قرار می‌دادند تا علیه مردم ما بکار ببرد.

وی با بیان اینکه اگر شهدا به جبهه نمی‌رفتند معلوم نبود دشمنان چه خوابی برای ما دیده بودند، اظهار کرد: آن روز شهدا جانشان را دادند تا استقلال و سربلندی ما حفظ شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی وقتی ۵۰ روز نتوانست در غزه کاری کند، مجبور به قبول آتش بس شد و در این قضیه نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورهای حامی رژیم اسرائیل شکست خوردند.

وی گفت: با حفظ روحیه شهادت طلبی و معنویت می‌توانیم برای همیشه جامعه مان را از همه خطرها مصون نگه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha