سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار معاون امور استانها حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آیت حسینی بوشهری

حوزه/ معاون امور استانها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمودی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اقدامات این نهاد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون گفت: هزاران تجمع، راهپیمایی، برنامه، همایش و مراسم جهت دفاع از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل در سراسر کشور برگزار گردیده و همچنان ادامه دارد.

معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: در مراسم و برنامه های پیش رو در ۹ دی و دهه فجر زمینه سازی حضور با شکوه مردم در انتخابات از جمله برنامه های این شورا است.

آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل از حضور تأثیرگذار مردم در حمایت از فلسطین تقدیر کرد.

نائب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هماهنگی و زمینه سازی حضور مردم در صحنه را بسیار مهم دانست و با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله جنتی از تلاش‌ های حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پور در این نهاد با سابقه تقدیر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha