دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اگر بخواهیم تفکر بسیجی را در وجود خود نهادینه کنیم نباید در قبال ارائه خدمت، انتظار تشکر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در همایش بسیج و مقاومت که در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، گفت: امنیت و سلامتی دو نعمت بی‌بدیل و غیرقابل جایگزین است و آنان که در تامین این دو نعمت برای ما نقش دارند، همواره در یادها باقی می‌مانند.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ی فعالان مجموعه علوم پزشکی از آن که دری باز می‌کند و چراغی روشن می‌کند تا مقامات بالادست، همه دست در دست هم در بهبود و تسکین درد و رنج بیماران نقش دارند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه کرونا بدون مبالغه تهدیدی برای کشور بود، افزود: مدافعان سلامت، با تفکر بسیجی و حرکت جهادی خود این تهدید را به فرصت تبدیل کردند به گونه‌ای که دوران کرونا یکی از فرازهای ماندگاری خدمات آنان در اذهان مردم شد.

وی با اشاره به آیه ۹ سوره انسان که از زبان نیکان و نیکوکاران خطاب به مستمندان است و می‌فرماید "ما فقط برای رضای خدا به شما طعام می‌دهیم و از شما هیچ پاداش و سپاسی نمی‌طلبیم" اظهار کرد: کسی که خدمتی دریافت می‌کند، وظیفه‌اش سپاسگزاری است، ولی اگر بخواهیم تفکر بسیجی را در وجود خود نهادینه کنیم نباید در قبال ارائه خدمت، انتظار تشکر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی افزود: نشاط روحی و لذتی که مجموعه‌ی درمان از بهبود و رضایت بیمار می‌برند، با هیچگونه پاداش مادی قابل مقایسه و معاوضه نیست و این لذت، ناشی از همان تفکر بسیجی است که در وجود آنان نهادینه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha