دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ساوه

حوزه/ همزمان با گرامیداشت هفته بسیج نشست بصیرتی سیاسی با حضور معاون سیاسی سپاه پاسداران شهرستان ساوه در مدرسه علمیه الهیه ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ظهر امروز نشست بصیرتی سیاسی با حضور سلیمان دلیریان معاون سیاسی سپاه پاسداران شهرستان ساوه در مدرسه علمیه الهیه این شهر برگزار شد .

در این نشست دلیریان با تسلیت حضرت زهرا (س) با بیان گزارشی از وضعیت کلی فلسطین و ریشه‌های اشغال این سرزمین را بیان کرده و در ادامه به شبهه فروش زمین توسط فلسطینیان به یهودیان پرداخت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ساوه با تأکید بر درایت شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیریت بی نظیر ایشان در شرایط های بحرانی منطقه گفت: شهید سلیمانی پرچمدار مبارزه با صهیونیست در منطقه بود و یکی از جملات مهم ایشان در مواجه با بحران این بود که: میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خودِ فرصت‌ها نیست اما شرط آن این است که نترسید، نترسیم و نترسانیم.

وی افزود: رسالت بسیجی بودن آگاهی به مسائل جنگ شناختی و از پای درآوردن اهداف دشمن است که مهم ترین اهداف آن‌ها اعتبارزدایی، اعتمادزدایی و ناکارآمد جلوه‌ دادن حاکمیت اسلامی در کشور است.

دلیریان با بیان اینکه امروز نبرد با صهیونیست ها جهانی شده است و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت در حال شکل‌گیری است ابراز داشت: ما باید منتظر حمله سفیانی باشیم که در روایات نیز به این موضوع پرداخته شده است که آن ها به یاری خداوند و همت مسلمین و خصوصا شیعیان ایران اسلامی نابود خواهد شد .

برگزاری نشست بصیرتی سیاسی در مدرسه علمیه الهیه به مناسبت هفته بسیج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha