چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
امام جمعه شاهرود

حوزه/حجت‌الاسلام امیدوار گفت: انتخابات در ایران یک انتخاب محلی و منطقه‌ای نیست بلکه این حرکت سیاسی در جهان تأثیر دارد، بنابرین مردم با مشارکت بالا و انتخاب اصلح جایگاه ایران اسلامی را در جامعه‌ بین‌المللی ارتقاء خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام علی امیدوار، امام جمعه بخش شاهرود شهرکلور استان اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و گرامیداشت یاد آیت‌الله مدرس و روز مجلس، گفت: گاهی یک فرد به اندازه یک امت می‌شود و به اندازه یک ملت در حرکت‌های سیاسی تأثیرگذار است.

وی در مورد اهمیت انتخابات در ایران افزود: انتخابات در ایران یک انتخاب محلی و منطقه‌ای نیست بلکه این حرکت سیاسی در ایران در جهان تأثیر دارد. بنابرین مردم با مشارکت بالا و انتخاب اصلح جایگاه ایران اسلامی را در جامعه‌ بین‌المللی ارتقاء خواهند داد.

امام جمعه بخش شاهرود شهرکلور در ادامه ضمن تشکر از فرماندار و مسئولان شهرستان پیرامون میز خدمتی که در مسجد جامع السادات شهر کلور برگزار کرده بودند، گفت: این حرکت که شنیدن مشکل مردم از نزدیک بود را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که این حضور موجب حل بسیاری از مشکلات منطقه و گره‌گشایی از کار مردم شود و در آینده هم این سیره ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha