دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روضه تلفنی

حوزه/ مجموعه سفینة النجاة (ستاد مردمی احیای مجالس خانگی اهل بیت علیهم السلام) از خردادماه سال ۱۳۹۸ با هدف احیای روضه‌های خانگی و طرح روضه تلفنی از سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجموعه سفینة النجاة (ستاد مردمی احیای مجالس خانگی اهل بیت علیهم السلام) از خردادماه سال ۱۳۹۸ با هدف احیای روضه‌های خانگی راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، این مجموعه با هدف کمک به برگزاری روضه‌های خانگی در شهر مقدس قم راه اندازی شده و سخنران و روضه خوان رایگان برای مجالس خانگی اعزام می نماید.

تا به امروز بیش از ۱۵.۰۰۰ روضه خانگی توسط این مجموعه اجرا شده شده است.

برای آشنایی بیشتر با این مجموعه به کانال سفینة النجاة در پیام رسان ایتا مراجعه نمایید.

همچنین از دیگر فعالیت های این مجموعه، طرح روضه تلفنی بوده که از سال ۱۳۹۹ و با توجه به شرایط کرونایی سراسر کشور راه اندازی شده است.

در این طرح که به صورت رایگان اجرا می شود، سخنرانان مجموعه در هر تاریخ و ساعتی که بانیان درخواست دهند با آنها تماس گرفته و به صورت زنده از پشت تلفن در حد ۲۰ دقیقه سخنرانی و روضه خوانی انجام خواهند داد.

هزینه تماس و هزینه سخنران بر عهده مجموعه است و این طرح کاملا رایگان اجرا می شود.

گفتنی است تاکنون بیش از ۱۴.۰۰۰ مجلس تلفنی در سراسر کشور برگزار شده است.

برای آشنایی بیشتر و ثبت درخواست به کانال روضه تلفنی در پیام رسان ایتا مراجعه فرمایید.

نمونه ای از روضه تلفنی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی اکبر باقری IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    من هم مشتاق روضه های تلفنی هستم
  • ۱۰ IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 2
    روضه پیامکی کی میخاد فعال بشه شما را بخدا منزلت روضه سید الشهدا را حراج نکنید
    • معصومه حاتمی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      1 0
      بزرگوار اگر کسی امکان برگزاری حضوری داشته باشه چه بهتر ولی ابن طوری قضاوت نکنید . اگر کسی بتواند نفس بکشد که عالی است اگر نشد با اکسیژن اگر نبود تنفس مصنوعی می دهند .بزرگوار در زمانه ما وارد شدن نور به خانه هایمان با این سهولت و اقدام جهادگرانه قابل تقدیر است .شما را به خدا با قضاوت های عجولانه جلوی خیر را نگیرید . فکر کنید دلتان گرفته باشد و مشکلی مستاصلتان کرده باشد در همین زمان عزیزی با شما تماس بگیرد و بگوید فلانی جلوی ضریح آقا امیرالمومنین علیه السلام هستم . گوشی رو نگه می دارم با آقا صحبت کن . چه حالی به شما دست می دهد ؟نمی شود گفت امام که حاضر هستند نیازی به تلفن نیست؟ ولی قطعا حال و هوای آن تماس فرق می کند. صمیمانه از زحمات ارزشمند تمام شما عزیزان سپاسگزارم. همیشه آرزو داشتم در خانه ام روضه بگیرم ولی امکانش فراهم نبود . با دیدن این طرح خدا را شکر کردم و جدا خوشحال شدم. ان شاءالله حضرت زهرا سلام الله علیها دستگیرتان در دنیا و آخرت باشند.