شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با خانواده شهید علی سراج در مهدی‌شهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، با مادر شهید گرانقدر علی سراج در مهدی‌شهر دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید محسن دیباجی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و تعدادی از مسئولان شهرستانی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را در این دیدار همراهی کردند.

شهید علی سراج، یکی از سه تن از شهدای مهدی‌شهری است که در بحبوحه جنگ، هر سه رفیق شفاعت‌نامه‌ای می‌نویسند و هر سه آن را امضا می‌کنند که: «اینجانبان علی سراج، مجتبی سعیدی و احمد مختاری پیمان می‌بندیم بر اینکه هرکدام از ما سه تن به درجه رفیع شهادت نائل آمد، دو نفر دیگر را در روز قیامت شفاعت نموده و در محضر خداوند از خدا بخواهد که از گناهان دو تن دیگر بگذرد و در نزد خداوند از دو تن دیگر شفاعت نماید».

دیدار رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با خانواده شهید سراج + عکس

 امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص این پیمان نامه این سه شهید نوجوان مهدی‌شهری، در دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان سمنان فرموده بودند « آن سه نوجوانی که از مهدی شهر با هم پیمان می بندند که هر کدام شهید شدند، آن دو نفر دیگر را در روز قیامت پیش خداوند شفاعت کنند؛ سه تا نوجوان و هر سه شهید می شوند؛ نام اینها را شماها می دانید؛ داستان اینها را شماها می دانید. اینها جزو ماجراهای فراموش نشدنیِ تاریخ است. اینها چیزهایی نیست که از خاطره یک ملت برود.»

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha