یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیرکل کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: خطبه‌ی فدکیه سند دفاع از ولایت و رسوایی جریان نفاق و مصداق بارز مبارزه با جریان تحریف است.

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با شخصیت و سیره حضرت فاطمه(سلام الله علیها)، از تدابیر اندیشیده شده در ایام فاطمیه است.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از منویات و تدابیر امامین انقلاب جهت تبیین و تقویت مراسمات فاطمیه از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های مدنظر در ایام سوگواری شهادت دخت نبی مکرم اسلام(صلوات الله علیه) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام(علیها سلام)، معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی استان با هدف ترویج مکتب این بانوی بزرگوار دو عالم با محوریت خطبه‌ی فدکیه که بالاترین سرمشق جهاد تبیین و روشنگری است اقدام به برگزاری رویداد خطبه فدکیه نموده است.

وی اظهار کرد: این رویداد باهدف تبیین قیام فاطمی و آموزه‌های جهاد تبیینی آن و گسترش و تعمیق شناخت جوانان از الگوهای دینی از خطبه فدکیه برگزار می‌شود، چرا که حقیقتا قیام تبیینی حضرت زهرا(سلام الله علیها) در خطبه‌ی فدکیه بالاترین سرمشق جهاد تبیین و روشنگری است؛ خطبه‌ی فدکیه سند دفاع از ولایت و رسوایی جریان نفاق و مصداق بارز مبارزه با جریان تحریف است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(سلام الله علیها) ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و دفاع از حق ولایت و امامت می‌باشد که این خود الگوی رفتاری بسیار خوب برای نسل‌های نوجوان و جوان می‌باشد، لذا یکی از فعالیت‌های فرهنگی ویژه در ایام فاطمیه، آثار هنری بر محور خطبه فدکیه برای این رده سنی می‌باشد که بسیار فعالیت اثرگذاری در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha