شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1122827
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
سردار موحد

حوزه/ فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: قم برای دشمن مهم است، به‌ویژه حرم مطهر و حوزه علمیه همواره مورد طمع دشمنان بوده و ازآنجایی‌که نیروهای امنیتی پای‌کار بوده‌اند تا به امروز اتفاق خاصی نیفتاده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر بانوی کرامت با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

سردار موحد در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت شهر مقدس قم به‌عنوان مرکز و مادر انقلاب اظهار کرد: هر برکتی در این شهر است به‌خاطر وجود بارگاه منور حضرت معصومه (س) است و امیدواریم بتوانیم فیض کامل را ببریم و خادم این درگاه ملکوتی باشیم.

فرمانده سپاه قم گفت: قم برای دشمن مهم است، به‌ویژه حرم مطهر و حوزه علمیه همواره مورد طمع دشمنان بوده است و ازآنجایی‌که نیروهای امنیتی پای‌کار بوده‌اند تا به امروز اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی حفظ و ارتقای امنیت را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها دانست و گفت: از دو روز قبل از حادثه شاهچراغ باتوجه‌به تحرکاتی که مشاهده شده بود حفاظت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سپاه استان محول شد و از آن تاریخ تا کنون بیش از یک سال است که سپاه علی بن ابی‌طالب توفیق خدمت به این حرم مطهر را پیدا کرده و با جذب نیرو به‌صورت رسمی این مأموریت را انجام داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha