دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زنگوئی

حوزه/ به همت مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه دوره وضعیت شناسی فلسطین ضبط، تدوین و سامانه مهارت خانه طلاب جهت استفاده طلاب و فراگیران سراسر کشور بارگذاری شد.

حجت‌الاسلام‌ محمد حسن زنگوئی، مسئول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که مسئله غزه مسئله اول جهان اسلام بلکه جهان انسانیت است و از طرفی مسئله غزه و جبهه مقاومت از محورهای اساسی جهاد تبیین است، بر ضرورت آگاهی و شناخت طلاب، اساتید و مبلغان دینی تأکید کرد.

مسئول مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی افزود: این دوره با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه و با حضور اساتید خبره، تولید و هم اکنون آماده استفاده فراگیران است.

وی خاطر نشان کرد: دوره آموزشی-کاربردی «وضعیت شناسی فلسطین» در قالب چهار عنوان کارگاه، توسط اساتید آقایان؛ صفاتاج، سلطان شاهی، موسوی و موتورچی تدریس شده و شامل موضوعاتی همچون؛ ژئوپلیتیک، تاریخچه، مقاومت در اندیشه اسلامی و یهودستیزی در قالب ۱۷ جلسه در سامانه «مهارت خانه طلاب» بارگذاری شده است.

وی افزود: اساتید، مبلغان و فضلای حوزه‌های علمیه می‌توانند با مراجعه به سایت «مهارت خانه طلاب» و یا درگاه پیشخوان حوزه‌های علمیه، و یا از طریق لینک زیر، دوره مذکور را بگذرانند.

لینک شرکت در دوره:

B۲n.ir/j۳۸۵۶۸

جهت شرکت در دوره‌های متنوع مهارتی عضو مهارت خانه طلاب شوید:

karbordi.ismc.ir

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha