شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کمیته جذب خوزستان

حوزه/ دبیر کمیته جذب حوزه علمیه خوزستان از آغاز سلسله جلسات کمیته جذب حوزه استان در سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام رضا متوسل دبیر کمیته جذب حوزه علمیه خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، گفت: کمیته جذب حوزه علمیه خوزستان در راستای بررسی و بهبود فرآیند جذب مدارس اقدام به برگزاری سلسله جلسات کمیته جذب با حضور مدیران و دبیران کمیته جذب مدارس علمیه استان کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این سلسله جلسات ارتقاء کمی و کیفی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خوزستان است.

حجت الاسلام متوسل بیان داشت: قبل از برگزاری جلسات، مدارس علمیه می بایست با تشکیل کمیته جذب، طی جلساتی شیوه ها و راهکارهای ارتقاء سطح جذب مدارس خود را تنظیم نمایند سپس مسئولین، مدیران و دبیران کمیته جذب مدارس علمیه در جلسات کمیته جذب حوزه علمیه خوزستان با حضور اعضای کمیته شرکت کرده تا برنامه جذب سال جدید آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این جلسات پس از بررسی برنامه جذب سال جدید مدارس، راهکارهای مؤثر در بهبود فرآیند جذب هر مدرسه بر اساس زیست بوم آن تنظیم می گردد سپس شاخص های کمی و کیفی در جذب هر مدرسه بر اساس آن راهکارها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

دبیر کمیته جذب حوزه علمیه خوزستان ابراز کرد: پس از پایان دور اول برگزاری این سلسله جلسات بعد از تجمیع تجربه های به دست آمده از مدارس در اجرای روش های مختلف جذب، راهکارهای موثر جذب دانش آموزان به حوزه های علمیه به کلیه مدارس علمیه استان ابلاغ می گردد.

وی گفت: تاکنون جلسات کمیته جذب با حضور مدیران و دبیران کمیته جذب مدارس علی بن ابی طالب(ع)، فاطمیون و امام خمینی(ره) برگزار شده و به زودی از دیگر مدارس علمیه استان جهت شرکت در این جلسات دعوت به عمل می آید.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان رئیس کمیته جذب و حجج اسلام بزرگیان، هلودی، موسوی، آذرافروز، مرشدیان و متوسل اعضای کمیته جذب حوزه استان هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha