دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل

حوزه/رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان در بیانیه ای گفت: آنچه دیروز از عملیات بزرگ شهادت طلبانه برادرانمان در قدس دیدیم بیانگر این است که خیر در تمام فلسطین وجود دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان و روحانی اهل سنت لبنان، در بیانیه ای گفت: آنچه دیروز از عملیات بزرگ شهادت طلبانه مردم و برادرانمان در قدس شریف دیدیم بیانگر این است که خیر در تمام فلسطین و نه فقط در غزه وجود دارد و حکایت از آن دارد که اسیران در زندان های دشمن بمب ساعتی در برابر این دشمن وحشی و جنایتکار و برای آزادی تمام فلسطین از دریا تا رودخانه هستند.

وی افزود: ما به مردم خود در قدس تبریک می گوییم و شهادت این دو شهید را به همه فلسطین تبریک می گوییم که درسی به دشمن دادند که هرگز فراموش نخواهد کرد، علاوه بر درس های بسیاری که از دست جوانان مؤمن می گیرد، مانند بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس، این جوانان که معنای زندگی را درک می کنند، روح خود را تقدیم می کنند تا ملت با سربلندی و عزت زندگی کند.

شیخ القطان از خداوند خواست که تعداد این رزمندگان شهید را در تمام غزه و فلسطین افزایش دهد تا آزادانه به سوی ما بازگردند و به خواست خدا همه در مسجد الاقصی نماز بخوانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha