شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خیرالله رهسپار فرد

حوزه/رهسپار فرد گفت: هدف اصلی ما تبیین فرصت‌های شغلی استان و آشنایی صنایع با نیروهای انسانی است که در قالب ۲۴ شرکت تسهیل‌گر در نمایشگاه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خیرالله رهسپار فرد در حاشیه افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی که در محل باغ موزه دفاع مقدس برپا شده است و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این نمایشگاه ۳۱ غرفه فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه همچنین شاهد فعالیت ۱۶ مرکز دانشگاهی و آموزش عالی، ۵ دستگاه اجرایی، ۳ تسهیل‌گر و ۷ مرکز فناوری و نوآوری شامل ۳۰ شرکت خصوصی هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم از نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم یادکرد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان، دانشگاه جامع علمی و کاربردی و پارک علم و فناوری برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه نیز اقداماتی ازجمله هدایت شغلی، مهارت افزایی و اتصال صنایع به نیروهای کار دنبال می‌شود، مطرح کرد: هدف اصلی ما تبیین فرصت‌های شغلی استان و آشنایی صنایع با نیروهای انسانی است که در قالب ۲۴ شرکت تسهیل‌گر در نمایشگاه دنبال می‌شود.

رهسپارفرد با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ آذرماه برپا شده است، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در این مدت از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر به محل نمایشگاه واقع در باغ موزه دفاع مقدس مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha