دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قمی، با بیان اینکه محور برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی موضوعات مهم جامعه شامل تحقق جهاد تبیین و تبیین سیاست‌های راهبردی گام دوم انقلاب است، گفت: تلاش می‌کنیم با هم افزایی و هم‌گرایی دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی، صدای انقلاب را در قالب جهاد تبیین به گوش مردم برسانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز در نشست با دستگاه‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری استان و مدیران مدارس علمیه و دیگر مدیران دستگاه‌های استانی برگزار شد، اظهار داشت: برای کارهای هم افزا، همگرا و جبهه‌ای در بسیاری از موارد باید در ستاد به همگرایی برسیم تا بتوانیم جبهه انقلاب را تقویت کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به اینکه هم‌اکنون این کار در تعدادی از وزارتخانه‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی و حوزوی در حال انجام است، گفت: تلاش می‌کنیم در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه به همگرایی نزدیک شویم.

وی خاطرنشان کرد: در همگرایی خوب حاکمیتی قرار داریم و این ارتباط به صورت مستمر ادامه دارد.

حجت الاسلام قمی در ادامه با اشاره به دغدغه‌های مطرح شده این نشست در زمینه پراکندگی نقش ارکان مختلف مسجد، افزود: آنچه در زمینه مسجد صورت گرفته جمع‌بندی آنها به محضر مقام معظم رهبری رسیده، تقسیم کارت صورت گرفته و لذا در این رابطه مسئولیت مساجد در هر استان بر عهده نماینده ولی فقیه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ضمن تأکید بر اینکه ظرفیت حمایت‌های مردمی باید جدی گرفته شود، یادآور شد: با توجه به همگرایی صورت گرفته در ستاد مرکزی، امیدواریم این همگرایی در مسجد با توجه به ظرفیت ارکان فعال در این مکان‌های الهی نیز به وجود آید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، به برخی اقدامات این سازمان در حوزه تبلیغ و مهندسی فرهنگی از جمله ساخت ۱۰ اثر هنری تلویزیونی و سینمایی اشاره کرد و یادآور شد: در برخی از اقدامات فرهنگی تبلیغی رشد ۱۰ درصدی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی، با بیان اینکه محور برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی موضوعات مهم جامعه شامل تحقق جهاد تبیین و تبیین سیاست‌های راهبردی گام دوم انقلاب است، گفت: تلاش می‌کنیم با هم افزایی و هم‌گرایی دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی، صدای انقلاب را در قالب جهاد تبیین به گوش مردم برسانیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت و ساخت مساجد براساس منویات مقام معظم رهبری مردمی است، تصریح کرد: سند راهبردی ویژه مسجد با همکاری شورای عالی مساجد تدوین شد که با تصویب آن، اقدامات ارزشمندی در حوزه مسجد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha