یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
بیانیه

حوزه/استاد حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: تبیین و تشریح اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت‌های طلاب و مبلغان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مژگان مسعودی مقدم استاد حوزه علمیه خواهران لرستان، روز گذشته در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا در نشست تبیین و شرح بیانیه گام دوم، با بیان اینکه همه باید برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم، اظهار داشت: برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب همت جهادی و انقلابی نیاز است.

وی با بیان اینکه تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت‌های طلاب و مبلغان است و مبلغان نقش مهم و تعیین کننده‌ای در تبیین و تشریح این بیانیه بر عهده دارند، گفت: مبلغان سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب در موضوعات و شاخصه‌های گوناگون را برای مردم تبلیغ، تبیین و تشریح کنند.

استاد مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا، با بیان اینکه خواهران طلبه و مبلغه باید اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را در منابر تبلیغی خود به‌صورت مستمر بگنجانند، خاطرنشان کرد: مبلغان اهداف بیانیه گام دوم انقلاب که بخشی از آن تمدن سازی است را برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو کنند.

مسعودی مقدم اشاعه و نهادینه کردن امید و ترویج روحیه انقلابی‌گری در جامعه را از دیگر رسالت‌های مبلغان برشمرد و یادآور شد: مبلغان در منابر و نشست‌های تبلیغی خود در عرصه ارتقا روحیه انقلابی‌گری در بین مردم از طریق بیان دستاوردهای نظام در حوزه‌های گوناگون همت خود را به‌کار گیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha