دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلاب

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه خواهران طلبه باید در همه ابعاد زندگی برای دیگران الگو باشند، گفت: تبلیغ خواهران مبلغه باید تبلیغ توأم با عمل بوده و اول خود خواهران طلبه به سرفصل‌های تبلیغی عمل نمایند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام رمضان تیموری استاد حوزه علمیه لرستان، روز گذشته در نشست با خواهران طلبه مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد، با هدف نقد برخی مقالات علمی خواهران طلبه این مدرسه، اظهار داشت: طلبه و مبلغ بودن رسالتی سنگین است که طلاب باید قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند و در همه حال برای تبلیغ اخلاق دینی و قرآنی در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه باید در همه ابعاد زندگی برای دیگران الگو باشند، افزود: تبلیغ خواهران مبلغه باید تبلیغ توأم با عمل بوده و اول خود خواهران طلبه به سرفصل‌های تبلیغی عمل نمایند.

استاد حوزه علمیه لرستان، با بیان اینکه رشد معنوی و علمی تنها در گرو دانایی نیست، گفت: تحقق دانایی نیاز به عمل دارد و باید عالم خود عامل به عمل باشد.

حجت الاسلام تیموری با تأکید بر اهمیت مباحثه‌های علمی در مدارس علمیه و ضرورت انجام این مباحثات در بین طلاب، اظهار کرد: طلاب در حوزه مباحثه داشته باشند، چرا که مباحثه مستمر، توانایی تحلیل را ارتقا می‌دهد.

وی طلاب را به کسب معارف تهذیبی، اُنس با قرآن کریم و کتب گهربار دینی، جدیت در کسب علم و دانش حوزوی، انجام تحقیق و پژوهش و همچنین ورزش همگانی توصیه کرد و یادآور شد: طلاب برای تبلیغ موفق، اثرگذار و کارآمد باید به سلاح ایمان و علم مجهز باشند.

در پایان این نشست مقالات علمی برخی طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد بررسی و تحلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha