شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: گروه‌های معاند و ضدانقلاب بسیاری در تلاش هستند که این همه پرسی در کشور را تحت الشعاع تبلیغات مسموم و هدفمند خویش قرار دهند و تلاش می‌کنند میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی را پایین بیاورند و لذا برای همین کار دست به سیاه‌نمایی‌هایی می‌زنند.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در هر جامعه و کشوری، اظهار داشت: امسال شاهد برگزاری دو انتخابات مهم در کشور هستیم، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: گروه‌های معاند و ضدانقلاب بسیاری در تلاش هستند که این همه پرسی در کشور را تحت الشعاع تبلیغات مسموم و هدفمند خویش قرار دهند و تلاش می‌کنند میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی را پایین بیاورند و لذا برای همین کار دست به سیاه‌نمایی‌هایی می‌زنند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: حضور در انتخابات نقش مهمی برای ترسیم آینده بهتر جامعه دارد، بنابراین دشمن با سعی در پایین آوردن سطح مشارکت ملت در این همه پرسی دارد تا با آن بتواند مشروعیت نظام اسلامی را با چالش روبرو سازد.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه کسی منکر کم کاری برخی از نمایندگان مجلس نیست، عنوان کرد: زمانی که مشارکت مردم در انتخابات خوب و حماسی باشد، بی‌شک نمایندگان نیز احساس تکلیف بیشتری برای حوزه انتخابیه خود می‌کنند و لذا تنها راه برای برون رفت از مشکلاتی که اکنون جامعه ما را آزار می‌دهد، حضور و مشارکت خوب و تحسین برانگیز در انتخابات پیش رو است.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله امسال بتوانیم با مشارکت خوب خود مهر تایید مجددی بر روحیه انقلابی خود و پایبندی خویش به نظام اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه بزنیم، تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم خورده این انقلاب باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha