یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار احمدرضا رادان

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حضرت آقا فرموده اند دعوت آحاد مردم به مشارکت در انتخابات از مصادیق «تَوَاصَوْا بِالْحَقِّ» است. چقدر زیبا و دلنشین است که انجام کاری مصداق تَوَاصَوْا بِالْحَقِّ پیدا کند و باید به این موضوع توجه ویژه ای کرد و آن را سرلوحه امور خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در چهارمین نشست سراسری انتظامی کشور که با گروه های مرجع و اقشار تاثیرگذار (وبینار) در ستاد سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور به دلیل تلاش و کوششی که در این سازمان انجام دادند تا این چنین جلساتی با قوت و مستمر ادامه یابد، انتخابات را موضوعی اجتماعی دانست که به سیاست و دیانت نیز گره خورده است.

وی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی، حضور در انتخابات فقط این نیست که سلایق خود را با کاغذی به صندوق رای بیندازید چرا که انتخابات دارای ابعاد وسیعی است مثل بعد مشارکت که ریشه در اعتقاد و دین دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر توجه ویژه به ابعاد چندگانه انتخابات، عنوان کرد: تلاش در برگزاری انتخاباتی پر شور در اصل در برابر دشمن ایستادن است، دشمنی که سعی در القای نا امیدی به مردم و جوانان دارد با امید آفرینی و دوست داشتن منافع ملی باید برای ترویج ایمان و امید در جامعه بخصوص نسل جوان تلاش کرد.

وی با اشاره به بخشی از فرمایش مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی) که انتخابات علاج دردهای مزمن است، افزود: انتخابات به عنوان علاجی است که اگر درست برگزار نشود ضعف کشور و ملت را نشان می دهد، کدام ملتی است که تمایل داشته باشد تا ضعف خود و کشورش را نشان دهد مگر تفکری که دشمن در سر می پروراند و باید مراقب فتنه انگیزی های دشمن بود.

سردار رادان گروه های مرجع و اقشار تاثیر گذار را مصداق بارز آیه «الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّکَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ ۗ وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ» دانست و اظهار داشت: با روشنگری و جهاد تبیین باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

وی تأکید کرد: حضرت آقا فرموده اند دعوت آحاد مردم به مشارکت در انتخابات از مصادیق تَوَاصَوْا بِالْحَقِّ است. چقدر زیبا و دلنشین است که انجام کاری مصداق تَوَاصَوْا بِالْحَقِّ پیدا کند و باید به این موضوع توجه ویژه ای کرد و آن را سرلوحه امور خود قرار داد.

فرمانده کل انتظامی کشور رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در مقاطع مختلف، مردم محوری و مشارکت مردمی دانست و گفت: هر جا مردم وارد میدان شدند مثل انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی و فتنه های پی در پی توانستند مسئله را حل کنند این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که برای برگزاری انتخاباتی قوی، مومنانه، هدف مدار با انگیزه تقویت نظام جمهوری اسلامی که تقویت دین خداست باید هر کسی به اندازه سهم خودش تلاش کند تا شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق انتخابات باشیم.

وی با تأکید بر تبیین وجود امنیت پایدار در سراسر کشور و نقش مشارکت مردمی در آن، خاطرنشان ساخت: سازمان انتظامی باید امنیتی در شأن و منزلت مردم را به آنان تقدیم کند تا مردم با فراغ بال و خیالی آسوده بتوانند مشارکت های سیاسی، دینی و انقلابی را انجام دهند.

سردار رادان گفت: هرچه قدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر و بیشتر باشد نظام جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار بیشتری پیدا می کند و هرچه قدر جمهوری اسلامی قوی باشد رفع مشکلات و رویایی با دشمنان نظام و ملت آسان تر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha