یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ مصاحبه با معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خانم ظهیری

حوزه/دبیر ستاد راهبری زن و خانواده حوزه های علمیه گفت: باید تمام فرهنگ‌سراهای شهرداری پیوند عفاف و حجاب داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معصومه ظهیری دبیر ستاد راهبری زن و خانواده در نشست دبیران ستادهای راهبری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با شهردار قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در مباحث تفریحات سالم، اوقات فراغت و زنان و خانواده از پیش از انقلاب در قم محرومیت‌ها و عقب افتادگی‌هایی داریم.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌ها تفریح‌گاه نیست، مطرح کرد: هنوز در استان قم متاسفانه پارک مناسب نداریم.

دبیر ستاد راهبری زن و خانواده با بیان اینکه بازی ارزان، دردسترس و خانوادگی در قم نداریم، عنوان کرد: باید محلی در قم به عنوان نماد شاخص قم مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه باید محلی برای آرامش، آسایش و تفریح خانواده‌ها فراهم باشد، خاطرنشان کرد: باید در مساجد و محلات فرد امینی به عنوان مشاور حضور داشته باشد تا مردم مشکلات خود را با مشورت گرفتن برطرف کنند.

ظهیری با بیان اینکه ارتباط با شهرداری اقدام سختی است، تصریح کرد: باید اجرای برنامه‌های فرهنگی با هماهنگی شهرداری تسهیل داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اطلس فرهنگی تاخیر بسیاری داشته است، یادآور شد: باید تمام فرهنگ‌سراهای شهرداری پیوند عفاف و حجاب داشته باشند.

دبیر ستاد راهبری زن و خانواده با بیان اینکه باید به دنبال برنامه‌های همه‌گیر باشیم، ابراز کرد: محرومیت‌زدایی و متعادل‌سازی در شهر قم یک الزام است که باید در دستورکار قرار بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha