سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ همایش مبلغان دانش آموزی فاطمیه موسسه انوار طاها

حوزه/ رئیس موسسه انوارطاها، با بیان این که مبلغان انوار طاها بیش از ۲ هزار مدرسه با حضور بیش از ۳۹۰ هزار دانش آموز را پوشش می دهند، خاطرنشان کرد: رسانه ای بودن از ویژگی های بارز مبلغان انوار طاها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی رئیس موسسه انوار طاها، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با بیان این که با نگاه و امر مقام معظم رهبری، حرکت چشم گیری در همه نهادهای تبلیغی در تاریخ تبلیغ صورت گرفته است.

وی ضمن اشاره به چالش های فرهنگی در کشور با بیان این که میدان داری در عرصه تبلیغ و ایجاد تحول عمیق در این امر بسیار مهم و ضروری است، اظهار داشت: موسسه انوار طاها در این سال ها با احساس این نیاز و دغدغه بسیار ضروری و لازم سراغ یکی از عرصه های پرنیاز تبلیغ یعنی تبلیغ دانش آموزی حرکت نموده، حرکت بسیار خوب و به جایی صورت گرفته است.

رئیس موسسه انوار طاها، با بیان این که مبلغان انوار طاها بیش از ۲ هزار مدرسه با حضور بیش از ۳۹۰ هزار دانش آموز را پوشش می دهند، خاطرنشان کرد: رسانه ای بودن از ویژگی های بارز مبلغان انوار طاها است؛ تنوع بخشی به تولیدات رسانه ای دست مبلغین را در ارائه مطالب پر نموده است.

وی با بیان این که این مبلغان با نگاه تخصصی و ناظر به ضرورت ها و لطافت عرصه دانش آموزی تربیت شده اند، خاطرنشان ساخت: تلاش های چندساله دوستان در سایه سار عنایات الهی نشان دهنده چشم انداز روش پیش روی فعالیت های تبلیغی طلاب و مبلغان موسسه انوار طاها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha