شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه قشم

حوزه / حجت‌الاسلام نجاتی زاده در نشست مشترک مدرسه علمیه و معاون پرورشی آموزش و پرورش قشم گفت : گفتمان های دینی در بین دانش آموزان مدارس توسط امامان جماعت گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام عابدین نجاتی زاده مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم امروز در نشست مشترک کمیته همکاری های مدرسه علمیه و آموزش و پرورش در مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از عواملی که سبب آگاهی و شناخت دانش آموزان نسبت مسائل روز جامعه می شود برگزاری کرسی های آزاد اندیشی است .

وی افزود: با بصیرت افزایی و جهاد تبیین در مدارس دانش آموزان با آرمان ها انقلاب اسلامی و توسعه و پیشرفت ها کشور بیشتر آشنا خواهند شد .

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی مناسب و فعالیت های جذاب در مدارس باعث انگیزه و علاقه دانش آموزان برای حضور در اقامه نماز می شود.

حجت‌الاسلام نجاتی زاده خاطرنشان کرد : امامان جماعت در مدارس نقش آفرینی کنند و تنها به امر نماز اکتفا نکنند و مسائل شرعی ، گفتمان های دانش آموزی و نکات های اخلاقی و تربیتی را در لابلای نماز به دانش آموزان آموزش دهند .

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان قشم در ادامه این نشست ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات امامان جماعت مدارس در سال تحصیلی گذشته، افزود : امامان جماعت مدارس در ارائه پاسخ های مناسب به سوالات شرعی و شبهات اعتقادی دانش آموزان بیش از پیش گام بردارند .

ائمه  جماعت مدارس گفتمان های دینی در بین دانش آموزان را  افزایش دهند

ائمه  جماعت مدارس گفتمان های دینی در بین دانش آموزان را  افزایش دهند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha