یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ همایش خادمیاران رضوی در بندرعباس

حوزه / یازدهمین همایش معرفتی و توانمندسازی خادمیاران رضوی هرمزگان در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، محمدحسین رنجبر رئیس شب گذشته در همایش خادمیاران رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، اظهار کرد: دانشگاه آزاد یک مجموعه بزرگ علمی مطرح هست که نقش بی بدیل را ایفا کرده و حدود ۳۰هزار دانشجو در حال تحصیل دارد و به نیت مردم استان بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان افزود: این دانشگاه در حوزه مسائل فرهنگی و هیأت‌های مذهبی فعال است، علاوه بر اینها، سایر مسائل فرهنگی نیز در دانشگاه دنبال می‌شود.

رنجبر با تأکید بر اینکه در توسعه و ترویج فرهنگ دینی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد، اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان مناسبت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد و مردم استان هرمزگان به مسائل دینی باور دارند و تلاش می‌کنند که نقش خوبی را در مسائل مذهبی داشته باشد.

یازدهمین همایش معرفتی و توانمندسازی خادمیاران رضوی

کاظم یحیایی مدیر اجرایی طرح محله‌های امام رضایی استان هرمزگان نیز در این همایش، اظهار کرد: هدف از دورهمی این است که در کنار یکدیگر باشیم، همچنین از قاری مراسم و دانشگاه آزاد اسلامی بابت میزبانی مراسم تشکر می‌کنم.

در پایان یازدهمین همایش معرفتی و توانمندسازی خادمیاران رضوی شهرستان بندرعباس، اسماعیل تذرو در سوگ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه به مرثیه سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha