دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
الهی

حوزه/ فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: ۱۶ آذرماه روز پایمردی، ایستادگی و رشادت فکرهای خلاقی است که اندیشه‌های نو را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی سردادند و فریاد استقلال و عدالتخواهی ملت ایران را به گوش جهانیان رساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو آورده است:

۱۶ آذرماه روز پایمردی، ایستادگی و رشادت فکرهای خلاقی است که اندیشه‌های نو را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی سردادند و فریاد استقلال و عدالتخواهی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

این روز فرصتی است که نقش برجسته و پررنگ دانشجویان، این قشر تأثیرگذار و پرافتخار را در جامعه یادآوری کنیم و یادمان نرود که آن‌ها همواره در جهت شکوفایی ایران اسلامی تلاش کرده و نقش بسزایی داشته‌اند و دارند. امروز کشورمان نیز بیش از هر زمان دیگری به تلاش و پویایی دانشگاه و دانشجویان عزیز برای کارآفرینی، زمینه رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیاز دارد.

اینجانب ۱۶ آذرماه روز دانشجو را به تمامی اصحاب علم و اندیشه خاصه دانشجویان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه‌های استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همه دانشجویان مومن، بصیر، انقلابی و تلاشگر ایرانی را در جهت تولید علم و تلاش روزافزون در جهت نیل به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند منان خواهان و خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha