سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: آتشی که مرکاواهای صهیونیستی را به دونیم تقسیم می‌کند نتیجه تلاش‌های شهید تقی‌زاده و هم‌رزمانش بود و این شهید افتخار آذربایجان و شهرستان پلدشت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهدا جایگاه رفیع و والایی دارند و شهید قبل از اینکه جسمش از این دنیا برود، روح خود را به خدا عاریه می‌دهد و قبل از شهادتش شهید می‌شود و لذا عاقبت مجاهدان الهی ختم به شهادت است.

وی ادامه داد: اگر ایثار و جانفشانی شهدا نبود امروز خبری از اسلام نبود و آن‌ها با خون خود اسلام را بیمه کردند و هر ملتی که چنین روحیه‌ای را داشته باشد، شکست نخواهد خورد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به شهادت سردار شهید پناه تقی‌زاده به دست رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: سردار شهید پناه تقی‌زاده که اخیرا در یک مأموریت مستشاری به دست رژیم غاصب صهیونیستی به فیض شهادت نایل گشت، از شاگردان شهید طهرانی مقدم بود و سال‌ها انتظار شهادت را می‌کشید، شهیدی که در جنگ یمن توانست ۴ هزار نفر را آموزش دهد.

وی ادامه داد: شهید تقی زاده در جریان حمله داعش به سوریه و عراق کارگاه موشکی خود را راه‌اندازی کرده بود و در حملات اخیر نیز یک هفته قبل از شهادتش کارگاهش توسط صهیونیست‌ها مورد هدف قرار می‌گیرد، ولی بجای برگشتن به ایران به زیارت حضرت رقیه(س) رفته و دوباره به محل کار خود بر می‌گردد.

حجت الاسلام طالبی تصریح کرد: آتشی که مرکاواهای صهیونیستی را به دو نیم تقسیم می‌کند نتیجه تلاش‌های شهید تقی‌زاده و هم‌رزمانش بود و این شهید مهدویت را در میدان مبارزه جستجو می‌کرد، شهید تقی‌زاده افتخار آذربایجان و شهرستان پلدشت است.

وی با تأکید بر اینکه این بزرگان برای جوانان امروز الگو و سرمشق هستند، اظهار کرد: انتظار داریم مسئولان منطقه شخصیت‌های برجسته شهرستان و منطقه را در عرصه‌های مختلف معرفی کنند.

امام جمعه پلدشت اظهار کرد: سرداران زیادی همانند شهید تقی‌زاده وجود دارند که گمنام هستند و هر لحظه آماده‌اند رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا را محو کنند.

وی در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت شهید پناه تقی زاده یادآور شد: روز دوشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ مراسم بزرگداشت شهید تقی‌زاده در مسجد جامع پلدشت با حضور هم‌رزمان شهید برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha