سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام علی خورشیدی

حوزه/امام جمعه شهرستان بیجاربا اشاره به عملیات طوفان الاقصی جریان مقاومت علیه صهیونیست ها، تاکید کرد: این عملیات تاثیرات بزرگی بر هندسه جهانی گذاشته است و این شکست اسرائیل هیچگاه ترمیم نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام علی خورشیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بیجار در سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: خطبه فدکیه را اگر به خوبی مطالعه کنید متوجه نقش آفرینی حضرت فاطمه (س) خواهیم شد.

امام جمعه بیجار گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران و زمان حضرت‌امام خمینی(ره) هم بانوان محجبه، با ایمان و بصیر، نقش بسیار اساسی در تربیت فرزندان و پرورش مردان هشت سال دفاع قدس داشتند.

استاد حوزه اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) نشان دادند که حتی با حجاب و عفاف می‌توان در جامعه نقش آفرینی بزرگی داشت.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی جریان مقاومت علیه صهیونیست ها، تاکید کرد: این عملیات تاثیرات بزرگی بر هندسه جهانی گذاشته است و این شکست اسرائیل هیچگاه ترمیم نخواهد شد.

حجت الاسلام خورشیدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که نقش آمریکا و صهیونیست‌ها بود که طوفان و الاقصی تمام محاسبات را بر هم زد و خواب تجزیه و نابودی غزه را به هم ریخت.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: رقابت سالم بین نامزدهای انتخاباتی و نیز حضور پرشور مردم در این انتخاباتها می‌تواند برای آینده این مملکت مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha