چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: طوفان الاقصی حقیقت پنهان غرب را آشکار ساخت و در این جنگ ماهیت استکبار جهانی که حتی به کودک بی‌دفاع و زنان و سالخورده نیز رحمی ندارد، نمایان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این بخش، اظهار داشت: در جریان تاریخ بشر دو جریان خیر و شر جاری بوده، اما در قرن بیست و یکم با شکل جدیدی از جنگ قرار داریم که از آن تعبیر به جنگ ترکیبی می‌کنند.

وی افزود: آمریکا، اروپا به عنوان مهاجمان جنگ ترکیبی شبکه‌های متعدی راه اندازی کرده‌اند که خاکریز آنان قلب و ذهن جوانان و مردم ما است.

امام جمعه احمدی، با بیان اینکه دشمن از ابزارهای مختلف در این جنگ استفاده می‌کند، بیان کرد: به طور مثال در شبکه‌های معاند با هدف ضربه به نظام، انقلاب، مذهب و حجاب و عفاف برنامه‌های متعددی برای فارسی زبانان ایجاد شده است یا رژیم صهیونیستی یک لشکر سایبری خود را در فضای مجازی برای ناامیدی مردم ایران تشکیل داده است.

حجت‌الاسلام بهزادی تأکید کرد: هدف دشمن در استفاده از این ابزارهای جنگ ترکیبی، شایع پراکنی، ناآرامی نظام، تزریق نا امیدی در بین جوانان و هراس از ایران قوی است.

وی اظهار کرد: دشمن در تمام میدان‌ها شکست خورده و حتی در اغتشاشات سال گذشته نیز که خواهان گسترش آن بودند، در برابر ملت ایران شکستی سخت خورد و نتوانست به مقاصد خود دست یابد.

امام جمعه احمدی، ادامه داد: جهاد تبیین در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، حجاب، دین، مدافعان حرم و امنیت و سلامت است، تا مردم و جوانان و نوجوانان آنها را فراموش نکنند و در مسیر انقلاب انحرافی ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام بهزادی عنوان کرد: طوفان الاقصی حقیقت پنهان غرب را آشکار ساخت و در این جنگ ماهیت استکبار جهانی که حتی به کودک بی‌دفاع و زنان و سالخورده نیز رحمی ندارد، نمایان شد.

وی اضافه کرد: محور مقاومت در لبنان، یمن، عراق، سوریه با تفکر بسیجی در حرکت به‌سوی ساخت یک پیروزی بزرگ برای خاورمیانه است و بدانید پیروز اصلی میدان مقاومت است.

امام جمعه احمدی، به هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز اشاره کرد و یادآور شد: ترویج فرهنگ قرآن در راستای گام دوم انقلاب، وظیفه همه آحاد ملت است و مسئولان نیز باید قدم‌هایی با ابتکارات ارزنده در این عرصه داشته باشند.

حجت‌الاسلام بهزادی، یادآور شد: یکی از دل نگرانی‌های مردم احمدی مرز بین این بخش با استان کرمان است که با وجود معادن باعث اختلافات شده که در سفر استاندار به حاجی آباد نیز وعده پیگیری داده شد، اما اکنون از استاندار تقاضا داریم در این راستا کارهایی که صورت گرفته اعلام شود تا نگرانی مردم کاهش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha