شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تشییع شهید خوشنام در چغادک

حوزه/ حجت الاسلام خدری با بیان اینکه شهدا و رزمندگان دفاع و شهادت را برای جامعه در هشت سال دفاع مقدس معنا کردند،گفت: توطئه‌های دشمنان آنقدر پیچیده است که یکی از آنها کافی‌است تا یک ملت و کشور را از پای در بیاورد اما با خلق حماسه و ایثار در ۸ سال دفاع مقدس مفهوم جهاد و شهادت برای جامعه معنا یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در مراسم استقبال از شهید گمنام در مدرسه وحدت شهر چغادک، اظهار داشت: شهدا حق زیادی نسبت به این مملکت دارند و امروز باید نام و یاد آنها گرامی داشته شود.

امام جمعه چغادک با استناد به آیات قرآن که شهدا زنده هستند و نزد پروردگار روزی دارند، ابراز کرد: شهدا برای حفظ انقلاب و آرمان‌های امام راحل جان خود را تقدیم کردند و با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروز ثمره این ایثار را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، جهادی بزرگ است، یادآور شد: شهدا تلاش کردند تا تمام موجودیت و توان خود را به کار بگیرند و کشور صدمه نبیند و خدشه‌ای به دین اسلام و انقلاب اسلامی وارد نشود.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه شهدا و رزمندگان، دفاع و شهادت را برای جامعه در هشت سال دفاع مقدس معنا کردند، خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان آنقدر پیچیده است که یکی از آنها کافی‌است تا یک ملت و کشور را از پای در بیاورد اما با خلق حماسه و ایثار در ۸ سال دفاع مقدس مفهوم جهاد و شهادت برای جامعه معنا پیدا کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه دفاع مقدس حماسه جاوید و گنج پایان ناپذیر است، گفت: اینها به برکت فرهنگی است که ملت ایران از اهل بیت(ع) و حماسه عاشورا فرا گرفته‌اند.

به گزارش حوزه، مراسم استقبال از شهید خوشنام در شهر چغادک با حضور حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شد، در این مراسم که در مدرسه وحدت این شهر انجام شد، دانش آموزان دختر این مدرسه، با تشییع این شهید با آرمان‌های شهدا و انقلاب بیعت مجددی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha