یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
فیلم اخت الرضا

حوزه/ کارگردان فیلم سینمایی اخت الرضا (س) گفت: قریب به ۵۰ نفر از بافقی‌ها از عوامل پشت صحنه و بازیگران این فیلم بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سید مجتبی طباطبایی کارگردان فیلم سینمایی اخت الرضا (س) در حاشیه تجلیل از عوامل بافقی فیلم سینمایی اخت الرضا در این شهرستان به خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی اخت الرضا اولین محصول مشترک بین دو آستان مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها و آستان مقدس حسینیه است.

وی افزود: این فیلم که محصول سازمان سینمایی سوره است، سفر حضرت معصومه (س) از مدینه تا قم را روایت می‌کند و بیش از دو سال فرآیند پیش تولید، تولید و پس تولید آن طول کشید.

کارگردان فیلم سینمایی اخت الرضا (س)، تصریح کرد: این فیلم در چند استان از جمله استان یزد، شهرستان بافق و روستاهای صادق آباد و باقرآباد فیلم برداری شد.

طباطبایی، بیان کرد: امین طباطبایی دستیار کارگردان، حسین قلی زاده عکاس و تصویربردار هوایی، و دانیال رمضانی و ابوالفضل دهقان تصویربردار پشت صحنه و سید محسن میرعلمی به عنوان بازیگر از هنرمندانی بودند که در این آیین تجلیل شدند.

وی اظهار کرد: در مجموع قریب به ۵۰ نفر از بافقی‌ها از عوامل پشت صحنه و حتی بازیگران این فیلم بودند که در تیم کارگردانی، تصویربرداری هوایی، صحنه و دکور و بازیگری کمک حال ما بودند، مردم بافق نیز در این فرآیند همکاری خوبی داشتند.

کارگردان فیلم سینمایی اخت الرضا (س)، ساخت شهرک سینمایی و تاریخی در این شهرستان را برای بهره مندی سایر هنرمندان خواستار شد.

طباطبایی، از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق و مؤسسه بیت الرضای شهرستان به علت همکاری در ساخت این فیلم تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha