شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار فدوی

حوزه/ سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر این که اهل‌بیت علیهم‌السلام تجلی سیره نبوی در تحقق وعده‌های الهی هستند، پیروزی جبهه حق بر باطل را وعده تخلف‌ناپذیر الهی دانست و گفت: وعده خدا حق است و در وعده خدا هیچ تخلفی نیست؛ بر ما لازم است تا برای کسب عنایات الهی نسبت به تحقق شروط وعده خدا توجه داشته باشیم و به تکالیف خود عمل کنیم. نتایج را خدا رقم می‌زند و ما مکلف به انجام تکلیف هستیم .

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار فدوی در مراسم نخستین سالگرد شهید حسن مختار زاده شهید امنیت که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه، با بیان این که اهل‌بیت علیهم‌السلام تجلی سیره نبوی برای تحقق وعده‌های الهی هستند، اظهار داشت: وعده الهی راجع به حکومت بر حق اسلامی یعنی همان حکومت بقیة الله (عج) که همه عالم از آن بهره‌مند می‌شوند تخلف‌ناپذیر بوده، برای همه بندگان خدا بهترین دوران خواهد بود.

سخنران این مراسم در ادامه سخنان خود به ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران اشاره نمود و با بیان این که انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی ندای دفاع از مظلوم و مخالفت با ظالم را در نهضت اسلامی خود سر داد، اظهار داشت: وقتی امام خمینی(ره) امریکا را ام‌الفساد و رژیم صهیونیستی را جانی کودک کش معرفی نمود؛ دشمنان اسلام که تشکیل حکومت مبتنی بر اندیشه اسلامی را برنمی‌تابیدند، با انقلاب اسلامی مخالفت کردند.

وی با تأکید بر این که در نبرد حق و باطل همواره این جبهه حق است که پیروز میدان می‌شود؛ تصریح کرد: مطمئن باشید اگر دشمنان اسلام و انقلاب و همه ایادی آن در این ۴۵ سال عمر انقلاب، حتی یک پیروزی به دست می‌آوردند، با سلطه رسانه‌ای که در اختیار دارند، گوش جهانیان را کر می‌کردند؛ بر اساس آیات صریح الهی در نبرد دائمی حق و باطل و حزب‌الله با حزب شیطان، این حزب خداست که همواره پیروز است، چرا که این خداوند است که پیروزی جبهه حق را اراده نموده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این که همواره باید رصد و مراقبت و مواظبت داشته باشیم تا در حزب خدا و در جبهه حق حضور یابیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته همه خبیثان عالم متفاوت با تقابل‌های پیشین، فتنه بزرگ و جنگ تمام‌عیاری را علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند.

وی افزود: اینان تصور می‌کردند با ابزارهایی که در دست دارند می‌توانند انقلاب اسلامی را شکست دهند؛ حال‌آنکه این فتنه باعث شد تا در داخل کشور آنهایی که ۴۴ سال از قبل انقلاب بهره برده بودند، در این فضا خود را لو دهند و همان حرف‌های امریکا را تکرار و دستورات او را اجرا کنند.

سردار فدوی ضمن اشاره به این که بی‌شماری دلدادگان انقلاب اسلامی در جبهه حق و حزب خدا و ایثار و جان‌فشانی ایشان توطئه‌های شوم دشمنان را نقش‌برآب کرد، اظهار داشت: دلدادگان انقلاب اسلامی همواره میدان‌دار دفاع از انقلاب و اسلام هستند؛ رزمندگان برای این که خبیثان عالم به اهدافشان نرسند زحمت فراوانی را متحمل و با ایثار و شهادت دسیسه شوم کشته‌سازی خبیثان عالم را عقیم ساختند. قدرت انقلاب اسلامی به چنان عظمتی رسیده که دشمنان انقلاب از درک بزرگی آن عاجز هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات مسجدالاقصی اشاره و کودک کشی و قتل‌عام زنان و پیران را بزرگ‌ترین شکست راهبردی در کنار شکست‌های تاکتیکی و عملیاتی خبیثان جبهه باطل امریکا و همراهان او توصیف و آشکار شدن دروغ بزرگ صهیونیست ها برای ملت های جهان را از دیگر شکست های مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قتل عام زنان و کودکان غزه جز نمایان سازی چهره واقعی جنایتکاری و اشغالگری ظالمانه صهیونیست‌ها چیزی دیگری برایشان نخواهد داشت.

سخنران این مراسم جنگ اقتصادی، رسانه ای و فضای مجازی را از دیگر جبهه های تقابل گفتمان انقلاب اسلامی با استکبار جهانی دانست و با بیان این که شیطان بزرگ در جنگ اقتصادی همه ملت ایران را نشانه می گیرد، یادآور شد: در عین شناخت درست و دقیق تکالیف، باید عزم و جزم خود را برای عمل مومنانه با اخلاص به تکالیف در پیش گیریم؛ چرا که خداوند بهترین نتیجه را پیش روی صادقان مسیر الی الله قرار می‌دهد.

وی به اقتدار وصف‌ناپذیر جبهه مقاومت در سرزمین‌های اسلامی اشاره نمود و اذعان داشت: همان‌طور که آیات الهی تصریح دارند؛ کسانی که به تکالیف خود عمل کنند، خداوند نمی‌گذارد هیچگاه در بن‌بست بمانند و روزی‌شان را از جایی که فکرش را نمی‌کنند می‌فرستد. ملتی که به وعده حق الهی باور داشته باشد هیچ‌وقت شکست نخواهد خورد.

سردار فدوی در پایان سخنان خود شهدا را پیش‌قراولان عمل به تکلیف دانست و تصریح کرد: شهدا پیش‌ازاین که شهید شوند، به راه حق ایمان یافتند، همچون مقتدایشان با دلی آرام و قلبی مطمئن به دیدار خدا شتافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha