یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوی النفیسه

حوزه/ نشست بصیرت افزایی با موضوع «چرا مسئله فلسطین مهم است»، در مدرسه علمیه تخصصی النفیسه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید محمد رسول موسوی، صبح امروز در نشست بصیرت افزایی با موضوع «چرا مساله فلسطین مهم است» در جمع کارکنان و طلاب مدرسه علمیه تخصصی النفیسه اصفهان، نقشه اسرائیل در فلسطین را بازسازی هیکل مقدّس حضرت داوود در اورشلیم دانست و گفت: اسرائیل غاصب گسترش قلمرو حکومت از نیل تا فرات و امتداد ستاره شش گوشه حضرت داوود و فتح کل جهان را افق آینده خود می داند و با تصرف اراضی فلسطین می خواهد به اهداف خود برسد.

کارشناس فرق و مذاهب، علت اهمیت فلسطین برای مسیحیان را به خاطر زادگاه حضرت مریم(س) در شهرالجیل و حضرت عیسی(ع) در شهر ناصریه یا بیت اللحم دانست و گفت: شهر قدس نیز از لحاظ مکانی برای مسیحیان اهمیت دارد و محل خدمت و عبادت حضرت مریم و محل اعجاز حضرت عیسی ( ع) در گهواره می باشد و مزار حضرت زکریا (ع) و حضرت مریم (س) در تپه کوه زیتون می باشد.

حجت الاسلام موسوی، قدس را در آخر الزمان محل بازگشت و نزول حضرت عیسی (ع) سرزمین موعود و نبرد آخرالزمان برشمرد و تصریح کرد: در آخر الزمان دعوت عمومی از کنار کعبه صورت می گیرد و حضرت عیسی و امام زمان عجل الله هر دو می آیند.

وی در ادامه با اشاره به آیه ۹۲ سوره مبارکه انبیا گفت: إِنَّ هَذِهِ أُمَّتُکُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّکُمْ فَاعْبُدُونِ امام زمان باید بیایید تا در کل عالم یک حکومت واحد بوجود بیاید.

استاد بنیاد مهدویت با طرح این سؤال که «وقتی این همه دین داریم چگونه تحت یک پرچم قرار می گیرد؟ افزود: ایمان به خدای متعال، دین مداری و پایبندی بر احکام، ایمان به حضرت ابراهیم (ع) و حفظ جایگاه سرزمین فلسطین چهار محوری است که می توانند همه ادیان را تبدیل به امت واحده بکند. همه ما به عنوان یک مبلغ باید چهار محور را دنبال کنیم تا ادیان دیگر محور توحیدی اسلام را بپذیرند. و این مسئله خواست خداوند است که باید حاصل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha