شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام یوسفی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با مدیر حوزه علمیه قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی مراد یوسفی امروز با حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین دیدار وگفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی در این دیدار که با حضور مدیران مدارس علمیه استان قزوین برگزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مسئله جهاد تبیین که مورد تاکید حضرت آیت الله امام خامنه ای می باشد گفت: دشمنان با جنگ سخت، تحریم، تهدید و تمام گزینه هایی که داشتند نتوانستند بر جمهوری اسلامی غلبه کنند و الان ذهن و قلب ملت ما را با بذرپاشی یاس و ناامیدی نشانه رفته اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر جهاد تبیین صورت نگیرد این فرصت برای دشمنان در راستای اغوا و گمراه کردن مردم فراهم می شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: با همه دشمنی های مخالفان انقلاب این مسیر شهدا همچنان ادامه خواهد داشت و مسوولیت ما در این مسیر سنگین است و برای حفظ نظام باید در مسیر راه شهدا باقی ماند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: همه مسئول هستیم آنچه مقام معظم رهبری فرمودند که نشأت گرفته از قرآن است را عمل کنیم. جهاد تبیین یعنی تلاش و روشنگری کنیم.

وی اظهار کرد: دشمنان تلاش دارند تا افکار را به انحراف بکشانند به همین دلیل جهاد تبیین بسیار لازم و ضروری است؛ دشمنان ما از ابتدا تلاش کردند که مسیر و اهداف انقلاب را به شکل دیگری جلوه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی تصریح کرد: امام راحل از ابتدا، انقلاب را با جهاد تبیین آغاز کرد و در کنار جهاد تبیین، ایثار، ایستادگی و مقاومت قرار داشت که در نهایت منجر به پیروزی انقلاب و نظام سلطه سرنگون شد.

وی به فرارسیدن انتخابات اسفند ماه سال جاری پرداخت و بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه‌ی طرفداری نظام و پاسداری خون شهدا است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات هم پاسخ دیگری به نیات سوء عوامل و قدرتهای بیرون از مرزها بوده و هم اینکه وحدت و انسجام دیگری را در داخل کشور و در بین دوستان رقم خواهد زد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حضور پرشور و همیشگی مردم در صحنه و احساس مسئولیت ملت شریف ایران نسبت به مسائل سیاسی از جمله انتخابات جای خوشحالی و مسرت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: هر جا نیاز به حضور مردم بوده جلوتر از مسئولان در صحنه حاضر بوده‌اند و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.

هر جا نیاز به حضور مردم بوده جلوتر از مسئولان در صحنه بوده‌اند

هر جا نیاز به حضور مردم بوده جلوتر از مسئولان در صحنه بوده‌اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha