سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
جلسه

حوزه/ اولین جلسه شورای راهبری قرارگاه‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در معاونت فرهنگی ستاد مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اولین جلسه شورای راهبری قرارگاه‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران، با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجبی معاون فرهنگی تبلیغی، مدیران کل، برخی از رؤسای ادارات این معاونت و معاونین فرهنگی استان همدان و سمنان برگزار شد.

مرتضی برگستان، مدیرکل شبکه‌سازی و راهبری فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، عنوان کرد: هدف از تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی را فعال‌سازی مدارس علمیه و تشکل‌های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران به‌منظور تأمین نیازهای فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی عموم مردم در منطقه است.

وی ادامه داد: قرارگاه‌ها به هیچ عنوان در فعالیت‌های اجرایی تشکل‌ها مداخله نمی‌کنند و صرفاً وظیفه حمایت، هدایت و هماهنگی بین تشکلی را عهده خواهند داشت.

دبیر شورای راهبری قرارگاه‌های فرهنگی ـ تبلیغی حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: کلیه فعالیت‌ها و کنش‌های فرهنگی و تبلیغی مرتبط با این ستاد در مدارس علمیه راهبری خواهد شد و قرارگاه‌های مدارس و استانی ذیل همین ستاد راهبری مرکزی، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح، زمینه برای فعال شدن همه مدارس علمیه در عرصه کنشگری فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی فراهم می ‌شود و مدارس علمیه به محور اصلی امور فرهنگی ـ تبلیغی در محله و منطقه خود تبدیل می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha