دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلاب زبان دان خواهر

مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان یکی از مهمترین مأموریت های مدیریت این حوزه را دستیابی به نقشه راه آینده مطلوب در عرصه بین الملل دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، دومین نشست هم‌اندیشی طلاب خواهر زبان‌دان و فعالان عرصه بین‌الملل حوزه علمیه خراسان امروز به همت مدیریت روابط ملی و بین الملل و دفتر خواهران این حوزه در سالن جلسات مرکز مدیریت این حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام معین، مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان نیز در این نشست با بیان این که رویکرد حوزه علمیه خراسان در عرصه روابط ملی و بین الملل، شناسایی و استفاده از توانمندی طلاب زباندان و فعالان این عرصه است، گفت: در عرصه بین الملل در میان طلاب خواهر زبان دان، ظرفیت های پنهانی وجود دارد که می بایست احیا شوند و از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در بدنه حوزه به بهترین نحو بهره برداری صورت پذیرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش اجمالی از اقدامات صورت گرفته روابط ملی و بین الملل این حوزه در تربیت و پرورش طلاب مستعد زبان دان خواهر، ابراز کرد: امیدواریم نخستین همایش طلاب زباندان عرصه بین الملل حوزه علمیه خراسان تا پایان سال برگزار شود که یکی از مهمترین اهداف از برگزاری این همایش معرفی حوزه در سطح بین الملل به مخاطبان عام و همچنین مدعوین از کشورهای مختلف دنیا برای آشنائی با پتانسیل های موجود می باشد.

مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان یکی از مهمترین ماموریت های مدیریت این حوزه را دستیابی به نقشه راه آینده مطلوب در عرصه بین الملل دانست و ابراز کرد: در همین راستا و به منظور تقویت همگرایی و ارتباط حوزه های علمیه جهان اسلام طرح‌واره ای تنظیم و تفاهم نامه ای میان حوزه های علمیه خراسان و نجف منعقد خواهد شد.

حجت الاسلام معین با بیان این که هدف از جلسات هم اندیشی، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های طلاب خواهر است، اظهار داشت: امیدواریم این نشست ها در راستای اعتلای همکاری ها و فعالیت ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حبیبی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 0
    مشهد رو دریابید، بین الملل پیش کش واقعاً یعنی یک مسئول بالادستی از قم یا تهران نمی تونه به مسئولین حوزه خراسان تذکر بده و مشکلات تحصیلی و تبلیغی و معیشتی طلاب رو برطرف کنه چرا فقط به جلسه و گزارش بسنده می کنند و در عمل دستشان خالی است؟