دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جامعة الزهرا و جامعة المصطفی

حوزه/ رییس مرکز امور طلاب جامعةالمصطفی و مدیران این مرکز صبح امروز از جامعةالزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رستگاری، رییس مرکز امور طلاب جامعة المصطفی و مدیران این مرکز، ضمن بازدید از جامعة الزهرا علیهاالسلام با مدیر و مسئولان اداره خدمات، رفاه و سلامت طلاب این موسسه علمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سیده زهره برقعی در این دیدار با اشاره به این که طلاب بین الملل باید تنها دغدغه درس خواندن داشته باشند، اظهار کرد: متاسفانه برخی برخوردها و نگاه های به طلاب بین الملل در سطح شهر مناسب نیست و باعث ناراحتی آنها می شود.

وی با ابراز خوشحالی از افزایش سطح تعاملات و استمرار آن بین نهادهای همسو، بیان کرد: جامعة الزهرا و جامعة المصطفی ظرفیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی فراوانی دارند که با اشتراک گذاری آن‌ها می توانند افق امیدبخشی را در برابر طلاب بین الملل باز کنند و کمک شایانی به ارتقای علمی و فرهنگی آن‌ها کنند.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رستگاری با ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز امور طلاب جامعة المصطفی گفت: این مرکز دارای پنج مدیریت مالی، اداری و کنسولی، بهداشت و رفاه اجتماعی، توسعه و فناوری و امور حقوقی است که همه مسائل طلاب در این پنج بخش پیگیری و ساماندهی می‌شود.

وی ادامه داد: همه تلاش ما در مرکز این است که طلاب بخش بین الملل فقط دغدغه ارتقای سطح علمی خود را داشته باشند از این رو ارتباطات و تعاملات فراوانی با نهادهای بیرونی برقرار کرده‌ایم تا بیشتر نیازمندی های اداری و مالی آنان در مجموعه حل و فصل و رسیدگی شود.

خانم احسانی رییس اداره خدمات، رفاه و سلامت طلاب جامعة الزهرا علیهاالسلام نیز تمدید اقامت، افتتاح حساب بانکی، مساله بیمه طلاب و برقراری ارتباط سامانه ای بین دو مجموعه جامعة الزهرا و جامعة المصطفی را از مسائل مورد بحث و نیازمند به تصمیم گیری در جلسات مشترک بین این دو نهاد عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha