سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه موقت برازجان

حوزه/ مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دشتستان ابراز داشت: در برخی مناجات های ماثوره از قول معصومین خوانده ایم که فرموده اند خدایا هر کسی را که تو بشناسانی او هرگز گمنام و بی نام و نشان نمی ­شود لذا چون خدا معرف شهدا است،آنان نه تنها مجهول و گمنام نیستند بلکه معروف و ماندگارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ابوذر شاد، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان شامگاه چهارشنبه در مراسم وداع با شهید گمنام که با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار شد، اظهار داشت: یک سؤالی که همواره در مورد شهدا مطرح است این که اساساً راز ماندگاری شهدا چیست و چرا بعد از گذشت سالیان متمادی، هنوز قصه مجاهدت، ایثار و جانفشانی آنان، همچنان بر سر زبان ها است؟

وی با تبیین راز ماندگاری یاد و خاطره شهدا افزود: شهدا به عهد عبودیت و بندگی خویش با خدای متعال به خوبی عمل کرده و با خدا معامله نمودند و رنگ الهی به خود گرفتند لذا قصه جانبازی و جانفشانی آنان در تاریخ ماندگار و یاد و خاطره آنها همیشه زنده و نقل محافل و مجالس خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان ابراز داشت: در برخی مناجات های ماثوره از قول معصومین خوانده ایم که فرموده اند خدایا هر کسی را که تو بشناسانی او هرگز گمنام و بی نام و نشان نمی شود لذا چون خدا معرف شهدا است،آنان نه تنها مجهول و گمنام نیستند بلکه معروف و ماندگارند.

وی تصریح کرد: ما سنگرنشینان سنگر پاسبانی از خون شهدا باید با الهام از گفتمان شهدا، به عهدالله که شامل انجام تکالیف شرعی و وفاداری به میثاق بندگی است، التزام عملی داشته باشیم که اگر چنین کنیم ما نیز همچون شهدا سعادتمند و ماندگار خواهیم شد.

حجت الاسلام شاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، ابراز داشت: امروز این شهید خوشنامی که محفل ما را معطر نموده حامل پیام هایی است تا ما را متذکر کنند که در جبهه مقدس دفاع از انقلاب و ارزش های انقلابی و اسلامی ثبات قدم داشته باشیم و بدانیم میدان دفاع از گفتمان شهدا رزمنده می طلبد و نیازمند مجاهدانی است تا در پرتوی گفتمان قرآن و اهل البیت و تکلیف‌گرا در صحنه بمانند و از ارزش های الهی پاسداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha