دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گلریزان فاطمی در یزد

حوزه/ دانش آموزان دبستان پسرانه ولایت یک یزد در تداوم کمک مدارس یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، با برگزاری گلریزان به مناسبت ایام فاطمیه مبلغ ۴۳ میلیون تومان را به این امر خیر اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، در آیینی با حضور مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد که امروز توسط ستاد دیه استان یزد رسانه ای شد؛ مبلغ ۴۳ میلیون تومان از سوی دانش آموزان دبستان پسرانه ولایت یک برای مشارکت در آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد اهدا شد.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در این آیین با تقدیر و تشکر از خوش سلیقگی دانش آموزان و کادر این دبستان به دلیل برگزاری گلریزان فاطمی ویژه آزادی زندانیان جرائم عمد گفت: یکی از مهمترین اهدافی که در خصوص برگزاری گلریزانها و پویش های مدرسه ای برای آزادی زندانیان غیر عمد وجود دارد موضوع فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ کمک به همنوع در مدارس است که دانش آموزان با کمک خود می توانند در آزادی یک یا چند زندانی تاثیر گذار باشند.

این مقام مسئول با اشاره به آزادی تعداد ۱۲۳ زندانی غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: با کمک های خرد و کلان نیکوکاران دارالعباده این تعداد زندانی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند که بدهی آنها مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان بود که مبلغ ۲۳۵ میلیارد تومان از این مبلغ از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شد و با پرداخت مبلغ ۲۵ میلیارد تومان زمینه آزادی این زندانیان از زندان فراهم شده است.

لیلا ساعی شاهی مدیر این دبستان پسرانه نیز هدف از برگزاری این پویش را آموزش همدلی و مهربانی و کمک به نیازمندان بین دانش آموزان عنوان کرد و گفت: با توجه به ایام فاطمیه تصمیم گرفته شد تا این پویش را در این مدرسه برگزار کنیم تا ما نیز بتوانیم همانند مدارس دیگر در آزادی یک زندانی نقش کوچکی داشته باشیم.

گفتنی است در این آیین که همراه با عزاداری در رثای حضرت فاطمة الزهرا(س) توسط دانش آموزان این مدرسه همراه بود مبلغ ۴۳ میلیون تومان از طرف دانش آموزان دبستان پسرانه ولایت یک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شده و در پایان این آیین با اهدای لوحی از مدیر و معاونین آموزشی و پرورشی این دبیرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha