دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصاحبه با مهتا صانعی

حوزه/ پژوهشگر حوزوی و شاعر آیینی بر لزوم اهتمام ویژه فعالان رسانه ای در راستای تبیین شاخصه های بصیرت فاطمی در جامعه تأکید کرد.

مهتا صانعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه ام ابیها، حضرت زهرا(س) ابراز داشت: مهم ترین و بارزترین ویژگی و خصوصیت حضرت فاطمه(س) جدای از بحث بندگی و عبودیت، بصیرت ایشان است که در قضیه ولایتمداری و دفاع از حریم ولایت، خود را به طور خاص نشان می دهد.

وی افزود: آن چه مهم است این که ما با بهره گیری از ابزار هنر و رسانه و به ویژه ادبیات، مؤلفه های سیره و سبک زندگی فاطمی را تشریح و تبیین کنیم به خصوص در زمینه عفاف و حجاب که در این عرصه نیاز جدی داریم.

وی گفت: ادبیات دینی به شدت به نمونه‌ای چون ایشان در عمق و درونمایه محتاج است و این که در این زمینه ما به دنبال تحقیقات و پژوهش های قوی و کاربردی باشیم.

صانعی تأکید کرد: از پژوهشگران کشورمان به خصوص آنان که در عرصه فرهنگ و مکتب فاطمی کار می کنند، انتظار می رود که در راستای جنبش نرم افزاری و تولید علم همه توان خود را بکار گیرند تا شاهد انتقال درست مفاهیم و ارزش های دینی به این واسطه به جامعه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha