شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست امام جمعه پلدشت با دانش آموزان

حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی گفت: مادر تمام خلقت و هستی حضرت زهرا (س) است و ایام فاطمیه فرصتی است که این عظمت و بزرگی که در حضرت زهرا و خاندان او است را بتوانیم درک کنیم.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی امام جمعه پلدشت امروز در مراسم سوگواری ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا (س) الگویی برای جوانان است و جایگاه آن حضرت چنان والاست که همهٔ انسان‌ها به آن غبطه می‌خورند.

وی تصریح کرد: مادر تمام خلقت و هستی حضرت زهرا (س) است و ایام فاطمیه فرصتی است که این عظمت و بزرگی که در حضرت زهرا و خاندان او است را بتوانیم درک کنیم.

امام‌جمعه پلدشت افزود: حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود که مقامش تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نبوده و در تمامی اعصار جریان دارد.

حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی گفت: حضرت فاطمه (س) در دفاع از حریم ولایت برتر بود و ولایت‌مداری آن بانو بهترین الگو برای جامعه امروز است.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) الگویی برای جوانان است و جایگاه آن حضرت چنان والاست که همه‌ی انسان‌ها به آن غبطه می‌خورند.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در پلدشت افزود: روز دوشنبه رأس ساعت ۱۰ صبح از مقابل جایگاه CNG مراسم تشییع آغاز و در پارک آراز تدفین برگزار می‌شود و از عموم مردم جهت حضور پر شور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha